tisdag 7 april 2015

Utmaningar..

För första gången var jag med i en ATC-utmaning på 12 kort med "Kärlek" som tema. När jag hittade La Blanches papper Herbs 2 så var det givet, de är såååå romantiska så ska bli kul att få se de andras sen med !!

Annars har jag gjort en sjal av mark and kattens Wedding,  så fint..., ska ge  bort denna tror jag. .alltså den rosa..


Sen till sommaren är jag ju tvungen att göra den här, just i de färgerna med.. har bara problem med att jag stickar för löst och inte så snyggt men lagt till ett e ta garn i tunn bomull så förhoppningsvis blir den bra..

(Sorry kan inte lägga bilderna under rätt text men hoppas ni inte tycker blir för rörigt)


Må gott!

Too del o 😉






2 kommentarer:

maja sa...

snygg tunika. hittar inte den bland m&k mönster. Är den gammal så den inte finns längre?

Pixi sa...

Det ska vara nytt för det var nyinkommet till butiken jag köpt den men å andra sidan så är företaget uppköpt men det är nr 11009 annars, hoppas du hittar den .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...