lördag 14 mars 2015

Vilken vecka (veckor)


Då har man inte bloggat på ett tag.. det har vart och är fortfarande lite mycket.. Först hade vi kalas för bonusdottern , enkelt fixat med hämtemat fick det bli denna gång..



                                                                           . Sen efter en vecka fyllde jag år och fick den här kaffebryggaren lr caffelattemaskinen jag kallar den.. Den förra har hållt i många år men sen lade den av så passande nog till födelsedagen.. iiii.. Fick massor med kort och massor med blommor och en jättehärlig dag.











                                                                              Tills det slutade tvärt och vände att på natten fick jag åka in till sjukhuset och blev inlagd i hela 5 dagar... en kraftig infektion bland annat.. så tur att jag hann fotade blommorna för de var helt vissna när jag kom hem så det var inte mycket till att njuta av , så typiskt men  men ..



                                                              iaf när jag var där så hade jag någon besvärlig natt och för alla er med problem med nacke, axlar lr nåt annat så  är det den här kudden ska ni skaffa den här .Care of swedens curera positioneringskudde
                                                                          .. så bra jag var i nacken efter redan en natt var helt otroligt iom jag har kronisk huvudvärk så fantastisk skillnad...

Hade iaf hunnit förbereda lite kort som skulle skickats , ja det ena hann jag men det andra kommer som de säger "Hellre sent än aldrig"





Iaf så kan det gå snabbt med vad som helst..det har jag märkt men
var inte riktigt beredd på det här heller att min farbror blev hastigt sjuk och inlagd för två dagar sedan och är full med cancer.. och nu tar de timme för timme, så nu ska jag dit igen fast denna gång som anhörig.. Tycker det är förfärligt , min syster kommer ner imorgon så hoppas hon  och jag då hinner träfffa honom (igen) innan det är försent.. var rädd om er och vårda dagarna..
Må gott...

1 kommentar:

Lady Gaggig sa...

Livet...höga berg och djupa dalar. Och allt i en rasande fart. Stackars dej vad du får va med om....och nu Din farbror..
Men som sagt..tur du hann fota alla vackra blommor! Tur dom finns dom där kamerorna...så gott att ha lite bilder att minnas tillbaka med sen.
Hoppas att Du nu känner dej lite starkare efter din infektion. Lova vara rädd om dig, och hälsa alla i familjen från oss! Kram, Jison <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...