lördag 13 december 2014

Bokvikning.

Jaha då var det Lucia idag och knappt två veckor kvar till en av de största dagarna på året (tycker jag iaf). Men iaf skulle jag fira en 85- åring och visste inte riktigt vad jag skulle ge henne men kom på att jag kunde vika en bok med hennes namn ( ett paket) iaf , hon fick mer men hade en kompis som hjälpte mej att hita bokstäverna då det är första gången jag gör en sådan invecklad vikning... 



Tråkigast att mäta men då har ma nåt att se fra m emot.. 

Den blev uppskattad så tänkte sen när jag hittade en av mina favoriter , ugglan , så skulle jag göra en till en väninna som oxå gillar dem.. men LÄS instruktionerna noga!!

 Haha För annars kan det se ut så här när man tror man var klar..Pust.. NEJ!! Så bara leta efter en ny bok.. Hehe..
Idag ska vi iaf äta julbord på ett nytt ställe så kan recensera det sedan!

Må gott 

ToodeLoo =)

















Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...