söndag 26 oktober 2014

Rosa bandet ATC

Så då var det dags att göra en annan utmaning fast på fejjan.. Rosa Bandet ATC.. Det är då bytarkort i visst mått och med ett visst tema.. Denna gången för det är månaden då vi upmärksammar bröstcancer och fightar emot .. Betyder lite mer för mej särskilt då mamma hade det och dog och nu hr min väninna fått brskedet att hon har det ... Men snart 20 år sedan så det har ju hänt en del och de säger att det är den lindrigare formen av cancer så vi kan bara hoppas på det...

Här är mina bidrag iaf...


 Sen var det dags för Skaparlustens utmaning.. Denna gången vad man hade på bordet i "scraps".. Jag fick med mej en presentkartong från systerdottern där jag klippte ut fisken och sjöstjärnan , sen hade jag nåt "tedrickar"papper och en ny embossingfolder med prickar på och lite stickles så var saken biff .
 Sen har jag då hållt på med halloween album så hade mycket småbitar kvar och en del var glossade så det blev så här..Steampunk spells från Graphic 45.
Ja det var vad jag hade att visa just nu men senare i veckan kommer mina om jag får säga det själv "kusliga" minialbum upp.. hehe...

Må så gott så länge!! 

ToodeLoo  =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...