fredag 26 september 2014

"What did you learn in school today?

Vart på skaparlusten och scrappade lite, skulle göra klart mina album inspirerade av ett som Ilona har i sin affär. Det var det fler som blev efter att ha sett mina , kul.




 En scrapparvän som jag träffade på där sist skulle visa mej lite nya tekniker, bl detta där man har fotopapper , vattenfast färg och stämplar och distresser så kunde det se ut bl a så här.. Grant är det iaf !! Hon är jätteduktig på detta och instruerade bra, så mycket nytt har jag fått lära mej så kuligt!!






 Annars har jag prövat med foamlera  och lagt i mina egna formar som jag gjort, de är som  typ småpärlor i , men det var lättare att hantera än silkclayen så det var skoj men ser lite hypad ut, då det finns både med glitter o metallic men det ska nog fungera

Nu dröjer det nog innan jag gör nåt inlägg, senare än vanligt, men den som väntar på nåt gott....

Må gott!
TodelOO =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...