lördag 29 mars 2014

Dies förvaring

Ska dela med mej av ett väldigt användbart tips.
Behövde lite ordning bland mina dies för det var en salig röra innan kan jag säga!
Kom över en stabil pärm på biltema, hittade stadiga plastpärmar med  öppning som en flik kan man säga..










Köpte övningskörningsskyltar som jag klippte på mitten , limmade på grov kartong och satte diesen på dem och så svish in i pärmfickorna. Perfekt förvaring nu  och plats till många dies framöver..





Just dessa är magnetplattor jag köpt tidigare, men man tjänar på att köpa skyltar och klippa itu dem..
MÅ så gott i vårvärmen som vi har iaf..

ToodeLoo =)












3 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Ett riktigt toppentips. tack !! Kram Eva

Anonym sa...

Kikar in här och önskar dej en riktigt trevlig söndag! Kram Nina

Alexandra - Pysselmaniker sa...

Väldigt smart idé! Har inte så många dies än men de jag har har jag dålig koll på. Några har jag lagt i cd-fodral, men de skramlar ju runt lite granna. Tror jag ska försöka få tag i lite övningskörningsskyltar och testa ditt tips!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...